Perspective correct texture mapping

ראה מונחים נוספים:
 
תהליך ה texture mapping (מיפויי מרקם) הזה שומר על מראה מציאותי, במיוחד כאשר מסתכלים לתוך מסדרון ארוך אשר צויר ע"י פוליגונים גדולים. ללא perspective correction, המסדרון יכול להופיע כנוטה להיעלם בנקודה כלשהי. למרות שהמאפיין הזה נראה טוב, אין הוא נדרש באופן מוחלט למשחקי תלת ממד.

[#4051] נוסף בתאריך 07-08-2006

« המונחים הקודמים
המונחים הבאים »

תגובות (0)

שנה » ניווט
דרכונט
גישה לאתר דרכונט
לא מחובר. להתחברות:
דוא"ל:
סיסמה:
שכחתי סיסמה שכחתי סיסמה
משתמש חדש משתמש חדש
 זכור אותי  כן לא

Top10
מבוקשים
חדשים
אחרונים