point sample texture filtering

 
הטכניקה הכי פשוטה להוספת מרקם למודל תלת ממדי, נקודת דגימה בוחרת texel אחד למקמו על הפיקסל המתאים, אחר כך שמה את אותו המרקם על פיקסלים עם תכונות דומות. כיוון שהטכניקה הזאת יכולה לגרום למראה גושי, היא אינה מתקבלת במשחקי תלת ממד.

[#4067] נוסף בתאריך 07-08-2006

« המונחים הקודמים
המונחים הבאים »

תגובות (0)

שנה » ניווט
דרכונט
גישה לאתר דרכונט
לא מחובר. להתחברות:
דוא"ל:
סיסמה:
שכחתי סיסמה שכחתי סיסמה
משתמש חדש משתמש חדש
 זכור אותי  כן לא

Top10
מבוקשים
חדשים
אחרונים