קוד תקן: 95.97.93
SLA - Satisfaction Level Agreement ; satisfaction level agreement - SLA
הסכם שביעות רצון

 
הסכם בין ספק שירותים לבין מקבל שירותים לעמידה ברמת שירות מוסכמת.

הסכמי שביעות רצון יכולים להיות בין הנהלת הארגון לבין מחלקת ענ"א, ובמיוחד הדבר מקובל בהסכמי מיקור חוץ (outsourcing), (ע"ע).
דוגמות: זמינות מערכת המחשוב (או מערכת אחרת) למשתמשים תהיה %99; זמן הגעת טכנאי לתיקון לא יעלה על שעה בזמן הפעילות הרגיל ועד שעתיים במשמרות לילה.

[#12104] נוסף בתאריך 17-08-2006

« המונחים הקודמים
הנצלה
salvage
הנפשה
animation
המונחים הבאים »
הסלמה
escalation
הסתרת מידע
information hiding

תגובות (0)

שנה » ניווט
דרכונט
גישה לאתר דרכונט
לא מחובר. להתחברות:
דוא"ל:
סיסמה:
שכחתי סיסמה שכחתי סיסמה
משתמש חדש משתמש חדש
 זכור אותי  כן לא

Top10
מבוקשים
חדשים
אחרונים