בגרפיקה תלת מימדית -- בייחוד במשחקים – אינכם רוצים שהכרטיסים הגרפיים יחטפו מפות מרקם (texture maps) מהזיכרון ופשוט יכתבו אותן על מסך המחשב : ככל שהפוליגונים שצוירו על המסך יהיו יותר גדולים, הם יהיו בעלי מראה יותר ויותר גושי ועבה. כדי לשפר את היכולת לאמוד את גרפיקת 3D, עליכם לסנן אותם. Bilinear texture filtering היא טכניקה מתוחכמת שבממוצע בעלת ארבעה texel-ים סמוכים או שהיא משבצת, וע"י כך יוצרת texel חדש. משחקים דורשים לפחות רמה כזאת של texture filtering ; הזהרו מבוחני ביצועים (benchmarks) אשר לא מזכירים את השיטה הזאת או שיטה יותר טובה.